Dit is de allereerste keer!

Ik deed mee aan mijn aller eerste SWAP ( je maakt iets voor een onbekende en krijgt zelf ook iets terug van een onbekende) en had daar toch wel wat stress voor ;)
Misschien moet ik dringend wat zelfzekerder worden...

Ik kan nog niet laten zien wat ik gemaakt heb voor mijn swapje (de post werkt niet mee jammer genoeg) maar ik kan wel showen wat ik kreeg van mijn swapper.

Ik ben er in ieder geval helemaal blij mee!! Ik werd zoooo mega hard verwend door ons Stephanie!
kijken jullie mee naar al het moois dat ik kreeg?



Hebben jullie die super schattige knoopjes al gezien!!
In ieder geval deze swap smaakt naar meer (stiekem deed ik ook mee aan de lente hartjesswap van Studio Zakka dus word vervolgd)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!

Team Jurgen allemaal winnaars!!