Ode aan Greet!!

Kennen jullie dat ook?
Je maakt paar kleine projectjes die min of meer goed gaan en je denkt oké klaar voor het grotere werk!
Maar tussen zeggen en doen gingen er in mijn geval enkele dagen stress en knikkende knieën vooraf.
Het eindproject (klinkt afstandelijk ik weet het maar als ik er nu al gek op ben dan ben ik nog harder teleurgesteld als ik het niet in elkaar krijg) kan ik nog niet tonen het is eenvoudig weg gewoon nog niet klaar maar dit werd geen zeur bericht maar een ode aan Greet!

Telkens ik achter mijn naaimachine kruip dan heb ik ook twee grote hulplijnen in mijn buurt (leve de chat op facebook) en eentje daar van heeft mij gisteren 2 goeie dingen geleerd die ik nu eens met jullie ga delen se!!
Het gesprek ging als volgt (nu ja samen gevat he)

  • Sarah : Het klopt toch dat 1 van de 2 delen met de tekens op de stof ligt he anders kunnen die toch ni met twee aan zelfde stofvouw?

  • Greet Weet je wat de zelfkanten van een stof zijn?

  • Sarah nope

  • Greet Dat is de zijkant van de stof. De kanten die je aan de zijkant van de rol ziet. Die niet geknipt worden en niet uitrafelen.Die kanten moet je beiden naar het midden van de stof vouwen. Naar wat nu dus de stofvouw is
  • Sarahhazo

  • Greet Dan krijg je eigelijk 2 korte stofvouwen aan de zijkanten van je stof. Die zijn smaller dan de originele stofvouw
  • Sarah : waarom heeft niemand dat nog nooit verteld??

  • Greet Geen idee Zie je het terug zitten?

  • Sarahik denk het.... en strijk jij daar dan nog eens over over u nieuwe stofvouw?

  • Greet Ma nee. Maar ik haaaaaaaat strijken :)
  • Sarah: ik ook dus u antwoord maakt mij erg blij

  • Greet  lol!

  • SarahAAAAH ik vind mijne stift ni voor op stof

  • Greet Oei

  • Sarahfrustrerend!!!
  • GreetZeep? Stof is toch donker genoeg

  • Sarahzeep kan dat ook? dus gewoon stuk af halen??
  • GreetIdd en scherp kantje aan maken, Leuke is dat dat gewoon uitwas

  • Sarahi soooooo love you!!!!!!
Voila zo ging het gesprek met 1 van mijn 2 heldinnen, wat ben ik blij met haar en mijn andere heldin .
Zo fijn te weten dat er mensen zijn die steeds voor je klaar staan met raad en daad want dit zijn nog maar de hulplijnen die ik steeds het eerst probeer. Hiernaast heb ik nog mijn vrienden van de naaiclub die steeds klaar staan met raad en daad.

Ik ben een gezegend naaistertje ;)

Reacties

  1. AAAH nu ziet iedereen mijn schrijffouten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. seg seg op ne chat moet ge toch ni just schrijven?? Trouwens wie weet nu wie dekentje is ;)

      Verwijderen
    2. oei dat was nu wel heel plat geschreven van mij :s note to myself: netjes schrijven op een blog

      Verwijderen

Een reactie posten

Van reacties word ik steeds zoooo blij!! Ontzettend bedankt!

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!

Team Jurgen allemaal winnaars!!