Kado voor TOPmadam!!

Een paar weken geleden was 1 van mijn allerbeste vriendinnen jarig. Ik kan steeds op haar rekenen en telkens ik met haar kan afspreken ben ik supercontent.
Ze heeft mij zelfs in mijn trouwjurk gestopt, ge ziet hoe belangrijk ze voor me is he ;)

Maar goed ons Hanna was jarig en bij een verjaardag horen kadootjes ...

Ze had eerst niets nodig zei ze maar week later bedacht ze dat een lunchtas toch wel handig zou zijn.
Heel wat over en weer gesms (welke kleur? hoe groot? rits? enz enz)

En na een dag veel zuchten, lostornen (echt ik heb zoveel domme fouten gemaakt ni te doen) en gezweet is de tas klaar geraakt.
Deze morgend afgegeven en en ons Hanna zag er zeer tevreden uit.
(haar schoonmama liet al vallen dat ze ook wel zo'n tas zou zien zitten)

De tas is vanbinnen afwasbaar dus moest er eens iets mis gaan... gene stress ;)

Hanna neemt haar bokes en drinken nu mee in stijl ;)

Ik bedacht dat dit wel eens handig kon zijn

Mijn eerste binnenvakje!!

Het moderne koekendoosje (binnenkant gelamineerd katoen dus afwasbaar)



Voila Hanna tevreden ik ook tevreden ;)

Trouwfoto's gemaakt door Nicky Schoeters
Buitenstof : Soft cactus
oranjestof + gelamineerd katoen : stoffendienst

Reacties

Een reactie posten

Van reacties word ik steeds zoooo blij!! Ontzettend bedankt!

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!

Team Jurgen allemaal winnaars!!