Mijn eerste keer...

Mijn vriendin begon haar blog met dubbelzinnige titel en dat vond ik grappig.
Dus zij die plots denken dat mijn blog niet meer over naaien gaat (lap das al even dubbelzinnig) zal ik jullie rap vertellen wat mijn eerste keer was.

Vandaag waren het zelfs 2 eerste keren:
De eerste keer dat ik een broek maakte en de eerste keer dat ik zakken maakte in een kledingsstuk.
En ik denk dat ik het er best goed van heb afgebracht . Kijk maar!


Ik ben helaas nog aan het werken aan mijn eerste keer deftig op de foto (en het topje is ook ni direct het beste) maar er wordt aan gewerkt!!

De kenners hebben vast al gezien dat ik de sunny pants van La Maison Victor heb proberen maken. Ik vraag me nu af waarom ik niet al meer heb gemaakt uit dit tijdschrift. Het was kei duidelijk uitgelegd!
Ik moet dringend meer gaan durven.

Het lastigste was eigenlijk het juiste stofke kiezen. Ik wist ook niet goed of ik wel zou staan met zo'n broek en ik weet ook nog steeds niet of ik zo'n broeken wel echt mooi vind ;).
Ik weet wel dat ik deze broeken voor onze reis naar sri lanka kei handig vindt dus ons bibi naar de vriendelijke inwijkeling voor een mooi en goedkoop stofke.

Et voila:

Aangezien mijn knappe man niet genoeg kreeg van foto's maken krijgen jullie er nog 2 kado van mij :






Reacties

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!

Team Jurgen allemaal winnaars!!