Test

Ik mocht nog eens een patroon testen voor Ruby and jack patterns. En gelukkig was ons sientje kandidaat om de zware taak als slachtoffer en tevens fotomodel op haar te nemen.
Het broekje zat super snel in elkaar maar achteraf gezien vond ik de lengte nogal een vreemde lengte en zou ik ze zelf liever korter zien (en smaller misschien ook)

Het broekje zat supersnel in elkaar en door het tricot stofke ziet het er mij ook zeer confortabel uit dus ik denk dat ik voor ons spookje er ook een paar ga maken. Wanneer ze komt logeren heeft ze nu eenmaal ook speelkledij nodig ;)
Dus ik maak ze nog wel eens opnieuw als ik het officieel patroontje heb ;)

MAar mag ik eens showen met mijn beste vriendinnetje. Het is echt grote liefde tussen ons dus waarschijnlijk ga ik haar nog vaker als slachtoffer nemen ;)
Volgens mama vond zeSien het een "schoon broekske" en qua kleur kan ze samen met grote vriend Jurgen supporteren voor de Nederlanders ;)




Hier vind je meer informatie over het patroon EN een give away al loopt die zeer snel af :s







Reacties

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!

Team Jurgen allemaal winnaars!!