verwend nest euh guppie

Weet je wat ik de meest bijzondere kadootjes vind? Zelfgemaakte kadootjes.
Ik vind het steeds bijzonder wanneer mensen tijd nemen om voor mij iets te maken.
NOG bijzonderder vind ik het dat mensen nu reeds kadootjes kopen/maken voor guppie.

Sinds ik zwanger ben heb ik al zoveel liefde voor guppie mogen ervaren bij anderen en ja ik moet bekennen dat ontroerd me wel :)


Ik kom graag stoefen met een kadootje van mijn mama, ons moeke.
Ons moeke maakte (ok ik heb er ook erg lief voor gelachen) een prachtdeken voor de guppie. Helemaal aangepast aan de kleuren van de kinderkamer, guppie gaat zo goed slapen onder dit wollen dekentje...

Ik twijfel nog beetje of ik aan achterkant een laken ofzo moet naaien of niet.

Goed voorlopig moeten jullie het doen met een zwart wit foto. Wat ben ik toch gemeen ;)

DANK U MOEKE!!!



Reacties

  1. Ziet er alvast een heel mooi dekentje uit, ook al is de foto/zwart wit ;). Daar zal je mama toch effe aan bezig geweest zijn ...
    Maar zeker een mooi stuk, zelfs voor later, als guppie groot is!

    grtjs
    meisje van nummer44.weebly.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Over een tiental weken zal ik wel eens de gekleurde versie van het dekentje posten op mijn blog.
    Ik heb idd al lief naar mama gelachen of ze later het deken wilt uitbreiden naar 1 persoons bed ;)

    dikke zoen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Van reacties word ik steeds zoooo blij!! Ontzettend bedankt!

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!

Team Jurgen allemaal winnaars!!