verlanglijstje guppie

Ai ai ai...

Meter Haidy vroeg wat er allemaal nog op men naai verlanglijstje stond voor de guppie.
Eerste reactie was dat ik al blij zou zijn dat ik suikerbonenzakjes klaar kon krijgen met mijn stomme rug.
(al mag ik laatste dagen iets minder hard klagen over de rug, de ribben doen nu veel lastiger ;) )


Maar dan begin je na te denken en voor je het weet groeit er toch een verlanglijstje :)
Ik dacht laat ik het is delen met mijn blogvrienden (en zo onthoud ik het ook tenminste)

TOP PRIORITEIT:
- Suikerbonenzakjes (volwassenen, voor kinderen heb ik al iets anders bedacht)

EN ALS HET EVEN KAN DAN :
- comfy geboorte setjes
- comfy broekjes (al is het risico natuurlijk dat guppie papas genen heeft en er dus heel snel is uitgegroeid)
- kruippakjes (tot nu toe 2 gemaakte versies in de kast, eentje dankzij meter Haidy
- Dit lijkt me stiekem ook nog wel de max voor in de maxi cosi
- de eerste slaapzakjes ontbreken ook nog in de kast :(


Breiwonder Moeke hoop ik door lief te lachen nog zo ver te krijgen voor dit

Ach ik ga mezelf geen druk opleggen en eerst eens kijken hoe ver ik kom met de suikerbonen zakjes al wacht ik nog even op Annick. Zij gaat blijkbaar een dees dagen een mini tutorial online gooien van haar zakjes.
Ga maar eens piepen naar haar prachtige creaties, straks is de guppie nog jaloers ;)

Reacties

  1. U vraagt, wij draaien... De handleiding staat online :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ooh wat ben je toch een schatje !!!!

      dikke zoen

      Verwijderen
    2. ohja, ik vond die suikerbonen ook super schoon. Zouden zo de mijne kunnen zijn!

      Verwijderen
    3. ik ben stiekem ook erg jaloers en sindsdien erg onzeker over mijn idee :(
      Maar komt vast goed :s

      Verwijderen

Een reactie posten

Van reacties word ik steeds zoooo blij!! Ontzettend bedankt!

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!

Team Jurgen allemaal winnaars!!