Want het is KA KA KA KAboutercarnaval.....

IS jullie facebook ook helemaal omgetoverd met kinderen in schattige carnavaloutfits??
Kabouters ben ik nog niet tegengekomen in de vriendenkring.
Elza's en Anna's daarentegen...

Ook ik mocht dit jaar achter men machien kruipen voor een bijtjeskleed.
En mijn Sientje kan ik toch niets weigeren (echt zij en haar broer ze betekenen de wereld voor mij, kan me ni voorstellen dat ik guppie liever kan zien als hen maar ik spreek mezelf over een paar weken vast tegen ;) )

Maar goed een bijtjeskleed....
Ik ben gestart van het A-kleedje van de droomfabriek en daarna maar even mijn fantasie gebruikt...
Ik heb nagedacht over vleugels en zo maar dankzij mijn korte carrière als kleuterjuf heb ik geleerd dat de meeste kleintjes niet zo houden van al die gekke tralalalaaatjes.

Ik heb voorlopig enkel een foto van jurkje dat nog niet helemaal af is maar de mama gaat nog foto doorsturen van "afgewerkt" kleed. 

UPDATE: ooh kijk eens wat een mooie bij ons Sientje is!! Mama vulde net mijn mailbox met leuke fotootjes.
                                           


kijk die dotjes !!!

Vorig jaar naaide ik nog maar een maand of 3 toen het kerst zou worden. Mijn neefje (en tevens mijn jongste petekindje) was/is compleet zot van winnie the pooh.
En ik dacht als tante wel te kunnen scoren moest ik voor hem een winnie the pooh pak maken.
Na veel bloed , zweet en tranen zat het pak eindelijk in elkaar.
Lowietje was er super blij mee gelukkig .

Dus vandaag liep in vlaanderen niet alleen mijn favo bijtje maar ook mijn favo beertje rond :)




Wat was hij op deze foto's nog klein... en handig het pak nog serieus te groot.
Ik bedacht achteraf wel dat het voor de juf niet zo handig geweest zal zijn zo'n pak uit 1 stuk
als lowie naar toilet moest (hoe kon ik dat als juf nu vergeten)

En nu we toch bezig zijn stoef ik ook graag nog met een kleedje van ons spookje...
Spookje??
Spookje is petekind nr 2 dat een dik dik jaar bij ons gewoond heeft maar door recht op privacy niet in beeld mag gebracht worden (doe ik zowiezo nooit zonder toestemming van de ouders maar pleegzorg is nog heeel ander verhaal)

Spookje kreeg mij al achter de naaimachine eigenlijk nog voor de naaikriebels er echt waren. Hier stond al 8 jaar een naaimachine voor ik er echt vriendjes mee wordt.
En zij wou graag als elfje naar school 3 jaar geleden, gelukkig kende ik toen pinterest ook al ;)

je ziet naaikunsten zijn ver te zoeken ;)










Reacties

  1. Knappe outfits! Ik was gisteren nog tegen mijn ventje aan 't zeggen dat ik daar echt geen inspiratie voor heb, zeker niet om zo iets uit de losse pols te schudden! Chapeau dus :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je voor compliment maar vooral leve pinterest en winnie komt uit verkleedboek van disney ;)

      Verwijderen

Een reactie posten

Van reacties word ik steeds zoooo blij!! Ontzettend bedankt!

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!

Team Jurgen allemaal winnaars!!