Bloggers for live

 Er was eens een dame met het hart op de juiste plaats of moet ik zeggen het oor op de juiste plaats ?
Annelies hoorde namelijk over de acties van Music For Live en besloot ook haar steentje hier aan bij te dragen.

Annelies besloot gelijkgezinden bij elkaar te brengen en al haar vriendinnen hadden 3 dingen gemeen:
   - houden van naaien
   - houden van bloggen
   - zin om het goede doel te steunen

En zo ontstond :
 
Ik ben nog steeds onder de indruk dat ik bij deze straffe madammen mag horen want geloof mij het zijn allemaal grote namen die mee doen voor het goede doel.
Ik heb in ieder geval manlief en ons moeke doen beloven om een lotje te kopen voor mijn naaicreatie (zou genant zijn als niemand mijn stuk wilt he ;) ).

Lotjes???? Welke blogsters??? Enz ???
Haha voor meer informatie moet je bij ons Annelies zijn ;)

Ik kan bijna aan de slag eerst dochterlief overtuigen mij wat tijd te geven ;)
maar ...
Patroon : check
stof : check
model : check (en neen het is niet marthe rarara)

Reacties

  1. Leuk! jammer genoeg kan 'k niet naaien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha maar gelukkig zijn er ook mensen nodig die lotjes willen kopen voor alle pracht creaties ;)

      Verwijderen
  2. Super! Fijn dat je meedoet en reclame maakt :)
    En ik geloof echt niet dat je maar twee lotjes zult verkopen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ben benieuwd.
      En wauw mevrouw khadetje die komt piepen op mijn blog ;) bloos bloos

      Verwijderen
    2. Lol, ik kom hier wel vaker piepen ;) - maar doe niet altijd mijn grote mond open #schaterlach

      Verwijderen
    3. er bestaan dus ook stille sarah's ?!? wauw ;)

      Verwijderen
  3. Ik heb de link al vast op mijn FB pagina gezet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal fan van dit inititief! Heb je in de toekomst nog kandidaten nodig, geef gerust een gil :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Van reacties word ik steeds zoooo blij!! Ontzettend bedankt!

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!

Team Jurgen allemaal winnaars!!