The Rainbow Box

Deze blog is in de eerste plaats een blog rond mijn naaisels ik geef het toe.
Ik begon te bloggen en blog nog steeds in de eerste plaats voor mezelf.
Het is gewoon een fijne naslag plaats om over 10 jaar te herinneren welk patroon gebruikte ik weer voor die tas en hoe schattig was Marthe in dat jurkje....

Sommige zal misschien opvallen dat ik een link geplaatst heb naar een website, verdien ik daar aan of zo ?? Nee totaal niet (al mag ze gerust al haar materialen hier komen afleveren :p )
Neen ik sta gewoon helemaal achter haar werk en eigenlijk ook achter haar persoonlijk en ik zal u proberen te vertellen waarom.
Niet omdat ik mezelf moet verantwoorden maar omdat ik het graag wil ;)

Marthe Louise is de kapoen die er voor zorgt dat er minder tijd is om te naaien, woensdagavond is mijn naaiavond maar ik geef toe ook dan is babbelen met de lieve dames vaak ook veel te tof en naai ik ook veel trager dan ik thuis zou doen.
Sinds mijn zwangerschap ben ik wel bewuster gaan nadenken over allerlei.

Kan ik Marthe behoeden voor alles?? nee... Kan ik in mijn eentje de afvalberg doen verdwijnen?? nee..
Maar moet ik daarom maar nonchalant zijn en foert zeggen ook NEEE!!!

Jurgen en ik waren direct overtuigd van borstvoeding (nog steeds trouwens al bijna 7 maand *trots* ), we gebruiken herbruikbare luiers, maken meestal haar vast voedsel vers, enz enz.
En toch...
Dan leer je mensen kennen die net zo bewust proberen te zijn en hoor je over hormoon verstoorders en welke vetzakkerij er overal inzit.
En ik herhaal we kunnen Marthe niet voor alles behoeden maar we kunnen wel ons best doen en daarom besloten Jurgen en ik om bij de eindejaarsperiode en verjaardagen en dergelijke "veilig" speelgoed te kopen.

En voila zo komen we bij Jo-Ann en The Rainbow box bij haar weet ik dat er over elk artikel is nagedacht, milieu wordt beschermt maar VOORAL dat ze mijn en jullie kleine hummeltjes willen beschermen tegen allerlei vetzakkerij.

Geen paniek ik ben niet van plan om elke jullie mij met jullie idealen om de oren te slaan maar het moest mij even van het hart!!

Maar voor dit schatje willen we enkel het allerbeste ;)

Reacties

  1. Leuk, Saar!! En jullie hebben inderdaad een prachtige dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof dat jullie zo in het leven staan,mij stoort het niet dat je er een blogje overschrijft,dat je er een linkje van hebt staan,je gevoel daar in volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. gelukkig maar, straks speciaal voor jou eens laten zien wat ik maakte op naaiweekend ;)

      Verwijderen
  3. Het is jouw blog eh; wil jij daar eens een zegje over doen, dan moet je je vooral niet laten tegenhouden :D

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Van reacties word ik steeds zoooo blij!! Ontzettend bedankt!

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!

Team Jurgen allemaal winnaars!!