Bloggers For Life : sneak peek

Aftellen maar!!

Ik vertelde jullie al dat ik mee mag doen met groepje straffe madammen met bloggers for life. 
Achter de schermen zie ik het ene pareltje na het andere verschijnen.
Ik ga verschillende lootjes moeten kopen denk ik, geen probleem want alles is voor het goede doel !!

Welke goede doelen? Dat lees je hier en hier en ook bij de geweldige Sarah aka Khadetje lees je meer over beide doelen.

Ik hoor jullie al denken lieve lezers : wij willen ook weten wat er gemaakt wordt!!!
Awel goed nieuws want al die lieve dames plaatsen sneak peeks in een groepje speciaal voor jullie!!

Meld je snel HIER aan, je bent van harte welkom!!


Ohja omdat ik jullie zo graag zie, plaats ik hier mijne sneak peek ;)


ps: het is zeker de moeite om hier vanaf de 16e november geregeld te komen kijken als je wilt weten wat er geveild wordt die week ;)

Reacties

Een reactie posten

Van reacties word ik steeds zoooo blij!! Ontzettend bedankt!

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!

Team Jurgen allemaal winnaars!!