DE 10 foto's van 2015

Af en toe worden er stokjes gegooid die ik wel tof vind om te vangen ;)

Nathalie van nummer 44 besloot om goede gewoontes te herhalen en ook dit jaar de 10 leukste foto's van het jaar te delen.
Ze gooide hier haar stokje omhoog en ik ving het graag ;)

Opgepast uiteraard zal er in mijn lijstje heeeel wat Marthe te zien zijn en ohja ik besloot ook fotokes gemaakt door andere er in te stoppen maar dan zet ik het er netjes bij ;)

Foto's gemaakt door Nicky Schoeters:
De twee kids zijn haar 2 mooiste creaties en zo'n schatjes!!




foto gemaakt door digidroom 

de 2 liefdes van men leven, ze hebben vele mooie foto's samen maar deze vind ik erg bijzonder

Zo verliefd op mijn dochter!

Mijn eerste hemdje...
 De onderste 2 foto's zijn 2 vriendinnen die ik ontzettend graag zie. De bovenste foto maakte ik zelf tijdens een uitstapje met al de tettermiekes (jep zo noemt ons groepje met 10tal dames)
barbara herken je vast van workshopsat38.weebly.com

De laatste foto werd gemaakt door ons Veerle van 196.be . Met Jessica zat ik vroeger in de klas en dankzij onze gezamenlijke hobby vonden we elkaar terug!! Ben zo blij met haar en Barbara !!!

Voila hier mijn 10 foto's, nu ga ik ook stokjes gooien in de hoop dat volgende dames ze gaan vangen :)


Ik ben benieuwd !!

Groetjes Sarah


Reacties

  1. Ja! Ik vang hem zeker op (vorig jaar zo lang zitten wachten op een stokje :D ). Maar ik moet nog even bekijken wanneer ik even tijd heb om foto's te zoeken!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Van reacties word ik steeds zoooo blij!! Ontzettend bedankt!

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!

Team Jurgen allemaal winnaars!!