Marthe loves Noa

Hoera ik mocht nog eens testen voor DE Marte.
Deze keer was het de Noapants die onder handen werd genomen.

Ik moet bekennen dat ik beetje stress had toen ik de uitdaging aanging. Ik had nog nooit een broek genaaid...
Maar als Marte in mij geloofd wie ben ik dan om aan mezelf te twijfelen?
Ooh wat ben ik blij dat ik aan de Noa begon.

Deze broek is zooooo gemakkelijk om te naaien , en ze zit super snel in elkaar!
Leuk ook dat je een short en lange broek versie hebt!

Marthe is helemaal fan van haar broeken, haar herbruikbare luiers passen erin en ze heeft heel wat speelvrijheid in haar broeken.

Helaas kan ze er zoooo actief in zijn dat mooie fotokes tot nu nog niet echt gelukt zijn...
Ofwel zat het weer tegen ofwel had zij geen zin.

Maar ik ga men best doen snel betere fotokes te plaatsen (of nog meer noa's naaien ;) )









Echt dames en heren dit patroon is zooooo zalig!! Echt een aanrader!!
En tot 19 juni krijg je met deze code : NOA10 nog eens 10% korting!! Dus voor 4,5 euro heb jij de noapants helemaal voor jezelf en kan je alle jongens en meisjes van 1 tot 10 super gelukkig maken!

Reacties

Een reactie posten

Van reacties word ik steeds zoooo blij!! Ontzettend bedankt!

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!

Team Jurgen allemaal winnaars!!