kleine garnaal

Wauw 3 berichten op 1 week tijd... Dat is vast mijn persoonlijk record. Maar ik beloofde jullie nog wat meer te vertellen over het krantenartikel.
Het hele artikel kan je hier terug vinden.


De foto's in dit berichtje zijn ook allemaal van Margo's hand.

Margo haar zus was mee op naai weekend. Ik weet niet goed hoe het allemaal ging maar voor ik het wist vertelde Nancy dat haar zus van GVA zou langskomen.
Ik werd er helemaal onwennig van... ik ben nogal onzeker en ben meestal niet zo lief voor mezelf...

Dus al was ik aan het zeveren met ons Deborah, dat mensen ons zouden gaan sponseren (ons komen ophalen met de limo enzo :p ) of ons gingen smeken bij hun onze weekends te organiseren.
Stiekem wachtte ik het bezoek met een klein hartje af....

Maar tegelijk zooo dankbaar voor het enthousiasme van iedereen die mee ging. Iedereen was zo lief voor elkaar en voor mij. Zoveel knuffels en complimentjes, ik werd er soms onwennig van (de stiekeme tranen van opluchting en geluk da houden we tussen ons he).
Zooooo veel liefde!!!!


Zo zie je maar je moet geen mega blog hebben om iets te verwezenlijken , je moet geen duizenden volgers hebben of miljoenen pageviews (al waren die 2 dagen met 2000 views wel een egoboost ) om iets gedaan te krijgen.
Zolang je maar passie hebt!! Passie voor je hobby, de mensen om je heen en al die naaigekke vrouwen (blijft leukste uitdrukking uit de krant)
Klopt het is tof als je gevraagd wordt om een patroon te testen of wanneer je stofje krijgt om mee aan de slag te gaan. Ik zou liegen moest ik het ontkennen maar ik ben nu eenmaal gek op kadootjes.
Ik ben even blij met de ijsjesdoos die ik kreeg van Katrin voor men spoeltjes of het glaasje Hugo van Linsey.

Staar je niet blind op wat de anderen krijgen/verwezenlijken (en ik praat echt in eerste plaats tegen mezelf) maar doe gewoon je eigen ding. En kijk ook deze "kleine garnaal" in blogland kreeg een heel weekend voor elkaar!!

Nee dames (en heren) ook jullie creaties zijn de moeite waard, probeer niet te hard wakker te liggen van de aantal likes!! Het allerbelangrijkste is dat jij bezig kon zijn met je hobby en dat degene voor wie de creatie is, er erg blij mee is. Al de rest is uiteindelijk bijzaak toch??
Jullie zijn allen straffe mensen want jullie gaan aan de slag met jullie passie!!!
Geef jezelf maar een schouderklopje want je bent goed bezig!!

Ik ben heel onzeker van mezelf maar ik durf wel zeggen dat dit weekend een succes was!! Het was alle stress meer dan waard en ik kijk uit naar alle weekends die zeker nog gaan volgen (al voel ik me nu al schuldig als ik dames moet weigeren op volgend weekend)

Ik hoop dat dit weekend een zware periode voor mezelf kan aflsuiten, ik heb ontzettend diep gezeten en heb nog lange weg te gaan maar als ik weer twijfel of ik wel graag gezien wordt dan hoop ik dat ik snel weer terug denk aan deze topmadammen.
Zelf geniet ik ervan om anderen blij te maken dus stiekem denk ik al na over het volgende weekend. Misschien moet ik naast mijn toproomie ook eens iemand vragen met allemaal patroontjes of.... .

Ach we zien wel :) voorlopig geniet ik nog lekker na van voorbije weekend.
Dank jullie wel dames voor al jullie liefde!!





Reacties

  1. Schrijf mij maar al in voor die volgende editie. Zo beu dat m'n wederhelft moest werken, maar als ik het voldoende op voorhand kan inplannen, moet dat echt lukken. En Sarah, jij bent zo'n lieve meid. Twijfelen en niet lief zijn voor jezelf is niet nodig! Al herken ik dat gevoel wel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik zal er proberen aan te denken :) mss op men spiegel dit artikel kleven hihi

      Verwijderen
  2. Het was top Sarah! Niet meer twijfelen aan jezelf! Kop op, blik vooruit en gaan! De toekomst ligt voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach Sarah, stilaan zal dat twijfelen er wel meer en meer af gaan want telkens weer blijkt dat een kleine garnaal grootse dingen kan doen! En groots is niet altijd iets spectaculairs ofzo he, het zijn de kleine dingetjes die vaak nog het leukst zijn en die het langst mee gaan ;-) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent een toppertje, superlief, zorgzaam, enthousiast, prettig gestoord enz. Dus niet aan jezelf twijfelen ❤❤

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pas je dat ook toe op jezelf wat je schrijft? "Geef jezelf maar een schouderklopje want je bent goed bezig!" Ik heb je leren kennen als een fantastische meid met een groot hart. Blijf vooral wie je bent. Knuffel en tot soon.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik doe men best ;) maar anderen graag zien vind ik gemakkelijker dan mezelf graag zien :)

      Je bent een topmadam lieve Katrien!!

      Verwijderen
  6. Je zit er bonk op Sarah :-). Genieten van de kleine dingen in het leven, absolute must die we soms te weinig doen. Proficiat met je engagement. Het zag er een super leuk weekend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat jij twijfelt over jezelf???? Steek die gedachte maar heel snel in een gesloten potje!!!! Je bent een TOP dame en als KERS op "het kleedje"....Je bent er 1 uit de 1000!!! Bedankt dat ik jou mocht ontmoeten...bedankt voor je kracht, bedankt voor je liefde, BEDANKT!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klein of grote garnaal? Jij bent er alvast ééntje met een érg groot hart en dat is veel meer van tel. Je hebt dat fantastisch goed gedaan, Sarah. Ik kreeg van dit weekend alvast een ongelooflijke positieve energieboost - die ik erg goed kon gebruiken. Dankjewel <3!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt het hart op de juiste plaats hebben is het allerbelangrijkste!! Ik doe mijn best om iedereen graag te zien :)
      Blij dat het weekend je zoveel deugd deed (waar woonde u huis weer :p ), aftellen naar het volgende dan maar hihi.

      Dikke zoen

      Verwijderen
  9. Je bent een toffe, dat zag ik vorig jaar op de blogmeeting. Knap georganiseerd van je. Ik kon jammer genoeg niet mee op naaiweekend maar wie weet, een volgende keer misschien!? Je mag terecht fier zijn op jezelf. X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik duim dat je volgende keer mee kan (al ga ik moeten lotje trek doen ofzo, zovelen die mee willen :) )

      Verwijderen
  10. 't was meer dan dik in orde Sarah, daar moet je zeker niet aan twijfelen en die twijfels laten varen is inderdaad een moeilijke (been there, done that) maar stukje bij beetje lukt het je wel <3

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Van reacties word ik steeds zoooo blij!! Ontzettend bedankt!

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!

Team Jurgen allemaal winnaars!!