Komen naaien voor goede doel en met een nieuwe coupe naar huis!!!

Lieve Lezers,

Hopelijk staat onze naaidag reeds in dikke letters op jullie kalender. Ik ben zo blij met alle respons die we reeds kregen. Mensen uit de buurt en onze kerk brachten reeds kleding voor kinderen, de eerste stofjes kwamen binnen,...

Er is soep en drank geregeld, we denken na over het voorzien van dessertjes (alles aan mooie prijzen),
enz. enz

EN.......

Een TOPkapster komt langs om de hele dag jullie haren te komen knippen. En Charline is echt een kei in haar vak, mijn haar is heilig voor mij maar zij mag er aan komen haha.
Bij haar zijn mijn haren veilig en ben ik zeker dat ik met een mooie coupe naar huis ga.

Dames betalen 30 euro, mannen 15 euro. Let op het is een school en geen kapsalon dus je kan daar je haren niet wassen. (Charline knipte ooit m'n haar terwijl we in de speeltuin zaten dus kan allemaal hihi).

We vragen je wel via deze link een plekje te reserveren, ik zou heel snel zijn want er waren al enkelen geïnteresseerde.


Ooh lieve lezers, we hopen van harte dat jullie massaal aanwezig zullen zijn op 11 nov. in Edegem.
Of je nu naait, haakt of breit, of zelfs gewoon komt stroken stof knippen, wees van harte welkom.
Zelf ga ik met deze tutorial aan de slag

Al kom je een uurtje of een hele dag, samen kunnen wij heel veel kinderen helpen.
Jij en ik kunnen er mee voor zorgen dat voor vele kinderen de winter net iets warmer wordt.



Zie ik jou daar ook? 
Meld je gerust aan op ons evenement dan hebben we zeker voldoende soep ;)

Groetjes sarah

Reacties

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!

Team Jurgen allemaal winnaars!!